nieuwe plek - Reisverslag uit Campo di Giove, Italië van Wilma Horst - WaarBenJij.nu nieuwe plek - Reisverslag uit Campo di Giove, Italië van Wilma Horst - WaarBenJij.nu

nieuwe plek

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

19 Juli 2012 | Italië, Campo di Giove

Gisteren niet meer toe gekomen aan het schrijven. We zijn gisteren weer verkast en nu aangeland in een gat vlakbij Sulmona. Pizza gescoord bij de plaatselijke Pizzabakker. Terug bij de tent nog even van de sterrenhemel genoten, want ik vond het wat fris en was toch wat moe van de reis geloof ik. Nu zit ik voor de tent te puffen in mijn jogging outfit moet nog gaan hardlopen maar wilde eerst dit nog even doen. De benen zitten onder de muggenbeten maar verder gaat alles prima. Op de camping staan 5 tenten en caravans dus dun bevolkt heerlijk. Ben is nu aan het lopen en de rest van de dag doen we denk ik niet veel maar daar schrijf ik vanavond wel weer over. Zo dat is klaar, nu in de benen en even sporten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Campo di Giove

Rondreis met de cocon

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2012

Laatste keer verkassen

02 Augustus 2012

Laatste vakantie golf avontuur

01 Augustus 2012

Verkassen

30 Juli 2012

Nieuw golfavontuur

29 Juli 2012

Lekker lui
Wilma

Actief sinds 03 Juni 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 9387

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 30 November -0001

Rondreis met de cocon

Landen bezocht: