Lekker lui - Reisverslag uit Arcidosso, Italië van Wilma Horst - WaarBenJij.nu Lekker lui - Reisverslag uit Arcidosso, Italië van Wilma Horst - WaarBenJij.nu

Lekker lui

Blijf op de hoogte en volg Wilma

29 Juli 2012 | Italië, Arcidosso

Vannacht toch even wat last gehad van de warmte en het feit dat onze buren om 3.30 thuis kwamen, zij probeerden wel zachtjes te doen, maar als de hele camping slaapt hoor je alles, gelukkig zijn ze om 4.00 gaan slapen en konden wij ook weer een poging doen. Dus van,orgiën wel redelijk brak wakkerworden. Ben vond het een goede dag om hard te lopen (stoer hoor). Ik ben maar eens begonnen met een heerlijke douche. Goed begin van deze dag. Lekker broodje, koffie Ben aan de boodschappen ik aan andere zaken die moesten zoals de was, afwas etc. Allebei op zelfde moment klaar met onze taken en lekker in een boek, hier heb ik de hele dag mee kunnen volmaken, oh ja natuurlijke regelmatig verschuiven naar een plekje in de schaduw want voor mij is de zon echt te warm!
Vandaag ook maar even een starttijd gereserveerd om morgen te kunnen golfen. Ben benieuwd hoe dat gaat met mijn duim.....
Vanavond hebben we geBBQ. Nu denk ik nog even dit aftypen en dan nog een spelletje en naar bed..
Ik zeg over uit en sluiten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Arcidosso

Rondreis met de cocon

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2012

Laatste keer verkassen

02 Augustus 2012

Laatste vakantie golf avontuur

01 Augustus 2012

Verkassen

30 Juli 2012

Nieuw golfavontuur

29 Juli 2012

Lekker lui
Wilma

Actief sinds 03 Juni 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 9377

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 30 November -0001

Rondreis met de cocon

Landen bezocht: